Multitvätt

Vilka dagar! Tack och lov att jag har semester säger jag bara! :D 

I söndags drog jag iväg på ett träningspass, följt av en myskväll med min snutt. Dagen därpå hade han fullt upp med att tvätta kläder, då han skulle börja jobba på kvällen. Själv fick jag ryggbehandling och sen blev jag liggandes i sängen resten av dagen. Min mage och min rygg bestämde sig nämligen för att begå Harakiri, så jag mådde skitdåligt. :( 

Dagen efter kändes det lite bättre, men jag beslutade mig ändå för att ta det lugnt. Så det hände inte speciellt mycket igår. :P idag blev det åter igen en ryggbehandling, och sen köpte jag mat vid kinabox innan jag började tvätta alla mina kläder. Det blev ju några inköp i USA som måste tvättas, och som vanligt med nya kläder så ska dom tvättas separat. Vilket innebär att jag har en miljon tvättar som ska köras nu. :P fast jag är halvvägs där, så det borde gå bra. ;D tänkte ta lite bilder sen så ni får se mina nyförvärv. ;P 

Lite senare (men inte allt för sent) så tänkte jag dra iväg och handla lite mat. Det ekar tomt i mitt kära kylskåp nu, så det behövs nu. :P fast jag känner mig inte det minsta motiverad att åka iväg och fixa det nu. :P i såna här lägen önskar jag att jag hade en bil, för det är lite lättare att storhandla med en bil istället för att försöka få med sig alla varor med en cykel. Fast så är det ibland! ;) 

Jag fick förövrigt ett sms från min goa kollega idag att hon saknar glada mig, så det värmde verkligen kan jag säga! :) 

Nu ska jag fortsätta tvätta! :) imorgon orkar jag förhoppningsvis ta mig iväg och träna, men med tanke på tag jag vaknade upp med halsont idag så har jag inga större förhoppningar. Men det vore jäkligt kul om jag kunde det! :D 

Ha en fortsatt mysig kväll fina ni! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0