Sämsta fotografen

Jag försökte vara duktig idag och ta kort på mina nya kläder. Men OJ, vad dåligt det blev. :P vet inte om jag ska skylla på min mobil, min brist på talang eller att lägenheten är väldans liten så det finns inget bra ljus att ta kort på härinne. 

Oavsett så gjorde jag ett försök i alla fall. Trots att jag är tätt i huvudet (inte bara näsan alltså, utan hela jäkla huvudet) och är småfebrig. Dessutom har jag nyst ca 1,673,893 gånger idag, så jag känner mig sådär lagomt fräsch och sexig just nu. :P men jag har ändå lyckats organisera i mina skåp här hemma och tagit hand om tvätten. Så lite klapp på axeln tycker jag faktiskt att jag förtjänar. ;) 

Lyckades även ta mig iväg och handla idag (ÄNTLIGEN!!), så nu finns det NÅGOT att äta här hemma i alla fall. ;)

Men tyvärr ingen träning. :( vilket verkligen suger! Jag ville så otroligt gärna träna och mysa nu när jag var ledig, men istället blev jag golvad. Men shit happens, så det är bara att hålla tummarna för att jag mår bättre imorgon. :)

Ha en mysig kväll sötisar!

Bjuder ändå på mina dåliga bilder. ;) måste vara febern. ;) hade mer än gärna köpt betydligt mer än så, men det får bli nästa gång. Nu hann vi med alla turistsaker i alla fall, och det är ändå viktigare. :) ha överseende med bilderna är ni snälla ;) och även med dom rynkiga kläderna, men det beror på att allt är nytvättat. :)

Seeeeemester!

Ny orange klänning (helt annan färg i verkligheten) med öppning vid ländryggen och en kofta från Forever21


t-shirt (Forever21) med läderimitation och en grå tröja (Old Navy) med läderdekoration på armarna


Stickad tjockare kofta (Old Navy) samt en stickad mörkgrön tröja (Forever21)

Supermysig!

Blågrön skjorta från JCpenny


Jeans från American Eagle, röda chinos samt gröna jeans (mycket snyggare i verkligheten) från Calvin Klein. 

Två toppar från Forever21 


Världens bästa bh-ar från Victorias secret (har redan en svart därifrån)

Med tillhörande underkläder

Träningsbyxor från Nike


Träningstopp och shorts från Nike 

Träningströja och träningsbh från Under Armour


Träningströja, topp samt BH från Nike

Nya gymskor från Nike



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0