Busy doing nothing at all



Hej alla glada! :)

Tänkte bara göra en snabb uppdate nu när jag sitter här med en kopp te i händerna och fryser. ;) 

Den senaste tiden har varit väldigt rolig! :) på torsdagen tränade jag efter jobbet, och det gick superbra. 

På fredagen så cyklade jag hem till Oskar, där Björn, Stina och Evelina väntade. Så vi kollade på film och åt pizza. ;) supermysigt!

På lördagen möttes jag och Oskar upp vid galgberget, så vi sprang en tur tillsammans. Sen tog vi oss ner till hinderbanan där vi körde några varv. Och fy i helsike vad jobbigt det blir! :D nog för att jag blev positivt överraskad att jag klarade momenten såpass bra, men ändå! :P när vi kört några varv där, så tog vi återigen en liten löptur. :) väl hemma så fick jag bara slänga i mig mat, duscha och fixa iordning mig, för sen plockades jag upp av Evelina och så drog vi ut till Cajsa där vi hade Labbfest. ;D sjukt rolig kväll verkligen! :D vid ett tillfälle sa en kompis: "vi hade en åsna som var beroende av avgaser". Jag höll ärligt talat på att dö av skratt! :D det var en grym kväll helt enkelt. ;)

På söndagen så hade jag blivit övertalad att bli med på ett TRX-pass, så jag och Sudden drog dit tillsammans. Och det var både jobbigt och jättekul! :D kul när man kan utmana sig själv lite. :) efter gymmet så var det återigen dags att göra sig iordning, för sen drog jag iväg på fotbollsmatch. HBK mötte Helsingborg, så det var väldigt roligt att se, trots att vi förlorade. :P efter matchen åkte jag till Laholm, där jag blev bjuden på mat och sen satt jag där hela kvällen. :P men det var jättemysigt! :) 

På måndagen så städade jag, och plockade här hemma. Sen fick jag oväntat besök på kvällen, så det var kul! :D 

Gårdagen var dock mindre avancerad. :D då tränade jag bara efter jobbet i vanlig ordning. Egentligen så var det tänkt att jag skulle med till gymmet på Lv6, men min mobil dog, så jag blev sur och drog till nordic wellness istället. :/ så igår gjorde jag bl.a. 115 armhävningar. På tå såklart. ;) känns som om jag kommer att behöva kunna det när jag ska köra tough viking. ;D 

Nu är det dags att dra iväg på jobb! För övrigt så åker jag till Värmland imorgon! ;D ska bli superkul att komma hem en sväng. :) även om jag kommer att sakna mina godingar här nere. ;)

Så nu vet ni!

Ha en underbar dag finisar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0