En rosa dröm



Är det bara jag som har svårt att acceptera att det faktiskt är påsk nu?! :P här i hamnstad så har uteserveringarna kommit fram igen, och våren är i antågande. :D men jag kan ändå inte förstå det! :P tiden fullkomligt springer iväg, och jag har haft det så kul! 

Igår var det utekväll med tjejerna som gällde, och målet var en karatefylla :P vi hade det superkul i alla fall, så idag är det bara onyttigheter och vila som gäller. ;) jag valde att skjutsa hem Emelie på min cykel igår på natten, så tack vare det så kan jag äta idag ändå. ;) men det var ganska kallt att cykla hem kl 03.30 inatt kan jag säga! ;D fast helt klart värt det eftersom jag visste att min sötnöt kommit hem ordentligt. :) 

Tyvärr så var dom flesta uteställena här i Halmstad stängda igår, men vi hamnade på Bulls tillslut ändå. :) det verkar som om resten av världen ska ut och festa idag istället, men jag hade jättekul oavsett. ;) dessutom så hann jag med en en mil lång promenad igår i strålande solsken så jag var mer än nöjd. :) 

Annars så rullar allt på. :) på måndag så ska jag iväg på en hemlig aktivitet, förutsatt att vädret är bra. Och med hemlig, så menar jag att inte ens jag vet vad jag ska göra. :P men det ska bli väldigt spännande att se vad det är. ;) 

Nu ska jag vila en stund tror jag. ;)

Hoppas att allt är bra med er. :) 

Glad påsk och puss på er! ;)

Fick en bild skickad till mig häromdagen. ;) jag tyckte att det var otroligt charmigt gjort. ;) 


Fick ett påskägg av min underbara KurtEmelie i förrgår <3 


Körde på ett par röda läppar igår ;) 


Här trivs jag oförskämt bra :) ullaredsturen resulterade i att jag nu förtiden har en rosa lägenhet. ;D men jag är riktigt nöjd faktiskt! :D 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0