Piloten



Vilken sjuk dag. ;D först hade jag en go sovmorgon, och sen drog jag mig till gymmet. :) där blev det ett benpass  och axlar. :P fast det var sjukt mycket folk där, så den enda "maskinen" som var ledig var benpressen. Så det slutade med att jag körde på 300kg, men det gick tungt idag. :P märks att jag måste ta mina järntabletter nu :O 

Efteråt så kom Emelie hit med en massa kakor. Jag har fått i mig sjukt mycket socker under helgen, så nu måste jag verkligen skärpa mig. :P men kakorna lyckades jag ändå trycka i mig. ;D 

När hon sedan åkt hem så hämtades jag upp, och drog iväg på hemlig aktivitet. Det visade sig att aktiviteten var att vi skulle flyga flygplan! :D så sjukt kul! Piloten var supertrevlig, och vi flög över både Halmstad, Laholm, mellbystrand, Båstad mm. Så jag fick guidad tur uppe i luften! :D så fantastsikt kul!!! 

Dessutom fick jag chans att styra planet också. ;D men det kändes väldigt pirrigt när han utmanade g-krafterna för att busa med mig. ;D 

Så nu är jag helt slut. :P flygturen tog på mina krafter ;) inatt kommer jag onekligen somna med ett leende på mina läppar. ;) 

Puss på er underbara godingar! ;) 




Lyyyyycklig tjej!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0