Take a walk in my shoes

Efter ett par slitiga dagar med jobbig huvudvärk och yrsel, så börjar jag bli (förhoppningvis) bättre. :P tyvärr var jag för dålig för att vara med på BodyAttacken, men det fick bli en 1 mil lång promenad uppe på galgberget i alla fall. Egentligen var planen att dra till gymmet och köra ett lättare pass, men vädret var för härligt för att motstå. :D så med musik i öronen, träningskläderna på och med ett leende på läpparna så traskade jag runt. :) 

Nu är det dock dags för mig att sova. :O men jag kan ändå nämna att jag åker hem till Värmland nästa vecka! :D jag bokade tågbiljetterna idag, så snart är jag hemma i mitt lilla ack Värmland igen. ;) 

Så är det någon som känner för att ses, så får ni hojta till så får vi se vad jag kan göra. ;) 

Puss på er underbara godingar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0