Tantsnusk



Jag har haft en underbar dag. Jag har inte åstadkommit speciellt mycket, men jag har tvättat, bäddat rent, lagat mat och pysslat hela dagen. Och jag känner mig avslappnad och supernöjd. :) dessutom så har jag passat på att läsa idag. Jag har varit väldigt dålig på att läsa den senaste tiden, men nu tog jag äntligen upp min bok igen. Just nu läser jag Fifthy shades of Grey. :) och ja, den är väldigt het. Åtminstone än så länge. ;) 

Hoppas att ni har haft en underbar helg, och att veckan blir glädjefylld. :) 

Puss på er!


Rigatoni med svamp, ädelostsås och persilja. God damn så gott det var! :P



Roligt och oförskämt sant. ;D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0