Lyxproblemen


Jag "lider" av ett lyxproblem. Jag har på tok för mycket att göra nuförtiden. 😂 och det är mer eller mindre uteslutande bara roliga saker, men jag längtar ändå lite efter en lugn myshelg. 🙈 en helg där jag bara får vara. Fast samtidigt så är jag så otroligt tacksam för alla underbara människor som jag har i min omgivning. Ni är fantastiska. 😙 så även om jag "gnäller", så njuter jag av varje sekund med er. 💗 Glöm inte det. 

Eftersom jag knappt ens minns när jag skrev här sist (?), så kan jag snabbt säga att jag har varit på kalkonmiddag i Göstorp, varit på utvecklingsdagar med jobbet i katrineberg, bakat bröd med ett härligt gäng, haft min älskade familj på besök, varit i Ullared, varit på julmiddag hos en kollega, bakat pepparkakor med C's föräldrar och syskonbarn (ni anar inte hur söta de är!) och igår var vi ett gäng som åt julbord på wild west steakhouse. Så livet leker, och även om det är fullt upp, så har jag haft så otroligt kul! 😃 

Och nu sitter jag på tåget påväg mot mitt älskade Värmland. Ikväll ska jag hänga med min fina hannapanna, och imorgon blir det julmiddag i Forshaga med mina godingar 😍 dessutom tänkte jag hinna med lite valpmys samt träffa min sötnöt Adam också. 😃 så det lär bli en rkktig toppenhelg 😊👌🏼 

Next stop: Karlstad! ✌🏼️💗

Kom hem och hittade en chokladkalender också! Min söta tomte kan han 💗

Mitt rum i katrineberg. Lyxigt värre. 😉

Myskisse! 

Sötungarna 😍








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0