Uncle Fester


Hej alla fina!

Här sitter jag i soffan och är halvdöd. Jag är så trött och mörk under ögonen, så jag liknar Uncle Fester mer än jag egentligen vill erkänna. 😂 Fast det bjuder jag på. 😉 

Jag vill börja med att säga god fortsättning till er. 😊 Julen är över för det här året, vilket alltid är bitterljuvt. För jag älskar julen, men den här perioden markerar också början på våren och sommaren. 😍 vilket är rätt så härligt det med 😜 

Luciahelgen var helt underbar. 😊 först en mysmiddag med hannapanna, sen julmiddag tillsammans med favoritgänget i Forshaga. 😍 dagen därpå åkte jag tillbaka hem till Halmstad igen. Helgen därpå var jag och C bjudna på födelsedagsmiddag hos Andreas och Ulrika. Så vi fick jättegod mat, följt av myspys och skönsång på hög nivå. 😂 men jäklar så skoj det var! C har verkligen en underbar familj. 😊 Dagen därpå tvättade jag, och sen kom Emelie och Mats förbi så vi käkade middag och kollade på film. 😍 på söndagen sen åkte jag och C till Liseberg och kikade på julmarknaden. Och det var sååå fint! 😃 trots att C inte var helt på topp, eftersom han varit ute med kollegorna kvällen innan 😂 

Dagen därpå bjöd C på mat efter jobbet, varpå vi pyntade hans julgran, fixade ett pepparkakshus och hade lite julmys. 😊 

Den 23/12 åkte jag hem till underbara Värmland igen. Dock var resan hem ganska slitig, eftersom jag jobbat hela dagen. 😶 men jag hann ändå hem till kl 20, så jag fick vara med lite på uppesittarkvällen. 😃 

Julaftonen var fantastisk i vanlig ordning, och jag är så genuint tacksam över att ha en sån familj som jag har. Bättre människor finns inte. 💗 och jag fick flera fina julklappar även i år. 🙈 fråga mig inte varför, men så blev det i alla fall. 😉

På juldagen fick jag först träffa min älskade Malin, som jag inte sett på evigheter! Så det var superhärligt! 😍 👍🏼😄 på kvällen sen blev det utgång med syrran, Stina och Louise i Munkfors. 😃 väl ute sprang jag på flertalet goa människor, så det var riktigt roligt. Fast det blev ändå att jag umgicks mest med min fina Adam. 😊 

På lördagen tog vi det mest lugnt, och på söndagen åkte jag hem till Halmstad igen. Tyvärr hade jag missat att det var stormvarning i Sverige, vilket innebar att jag fick en helvetesresa hem. Att köra 50 mil ensam är tråkigt. Men att köra 50 mil i snöstorm är förjävligt rent ut sagt. 😁 Det är ett under att jag inte krockade, och vid flertalet tillfällen var jag nästintill gråtfärdig, så illa var det. 😓 
När jag väl var hemma så kom C hit och lagade iordning mat till mig. Han hade handlat en massa gott, så medan jag packade upp och duschade så kokade han ihop jättegod mat åt oss båda. 😍👌🏼💕 Han är att bra go den pöjken när han vill! 😊 

Igår var det jobb i vanlig ordning, följt av en seg kväll. 🙈 och idag har jag varit till Miccis och varit lite fåfäng. 😉 så nu är fransarna fina igen, och för första gången någonsin så har jag fått en spraytan! 😃 så det ska bli otroligt spännande att se hur jag ser ut imorgon 😄 för alla andras skull så skulle det säkert vara roligast om jag vaknar och ser förj-vlig ut. 😅 Fast jag tänker vara lite egoistisk nu och hålla tummarna för att det blir snyggt faktiskt. 🙈 det är trots allt nyår snart. 😉 

Nu är det snart läggdags för den här gamla tösen! 😄 Hoppas att ni får ett fint avslut på det här året, och att nästa år blir det bästa året någonsin. 😊 

Puss på er godingar. 😙💕💗 

Vann en flamingomössa i julklappsspelet, därav min "fina" frisyr. 😜 

Fick julklapp från jobbet




C fixade granen till huset. Fin va?! 😂

Såhär låg jag och sov hela helgen

Älskade familj 



Juldagen 

Bebis 😍


Mitt h-vete i söndags 😑 det var betydligt värre än det ser ut. 

Dagen sanning 😜 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lika fantastiskt underbart att träffa dig mitt hjärta! Längtar tills nästa gång! ❤️

2016-01-02 @ 22:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0