Linas matkasse




Vilken helg det har varit! Så underbart att umgås med nån där allt bara faller naturligt. 💗 Det är ingen stress eller press åt något håll, utan jag kan bara vara mig själv fullt ut. Det är äkta vänskap det. ☺️ Och jag älskar den där lilla sötkörven mer än hon någonsin kommer att förstå! 😍❤️ Så det var väldigt sorgligt när hon åkte i går. 😕 men utekvällen blev i alla fall superlyckad, och vi hade som väntat skitkul! 😃

Dagen efter tvättade jag på tok för mycket, lagade mat och städade lite lätt här hemma. Jag har aldrig varit speciellt kaxig dagen efter, och igår var inget undantag. 😂 

Idag har jag jobbat, och sen sorterat tvätten från igår. Och diskat. ☺️ Men det bästa med dagen var ändå när min matkasse kom! Min första någonsin! 😃 och jag är redan supernöjd! 😃💗 utan att ha lagat nåt än. 😜 nu blir det dock duschen och sen sängen för min del. 😃 

Hoppas att allt är bra med er. ☺️💕✌️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0