Lines hold the memories




Igår städade jag hela dagen. Vilket alltid är suuuuperkul. 😁 men det blev rent och fint, och nu har jag återigen en full garderob av nytvättade kläder😜 så det var värt det 😃 

Idag har det varit fullt upp 😳 och jag har haft ont i magen hela dagen, så ingen träning idag, men ändå 5 km promenad. Jag har även hämtat ut mina nya träningsskor, så nu är jag supernöjd. 😊 men sen har det inte hänt mycket. Har bara ätit popcorn och druckit Cola för magens skull. 😳 så nu hoppas jag att jag mår bättre snart. 😶 nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det sängen. ✌️ 

Ooooh, jag råkade visst köpa en tavla också. 😃 Och halvplanera en resa till Japan i sommar. 😜 

Puss på er godingar! 💗💗💗

Den är så jäkla snygg tycker jag! 😍💗 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0