Starstruck




Igår vaknade jag med en rejält ömmande hals. Och trots mängder av varmt te så gick det inte över. 😑 så istället för ett gympass så fick det bli 8 km promenad på berget. Och det var underbart! 😍 

Men idag fick jag hoppa över allt. 😕 måste försöka bli frisk innan helgen så jag klarar av den planerade karatefyllan på lördag. 😂✌️ Så nu blir det strax sängen. ☺️ 

Men jag ville i alla fall dela med mig av artikeln frångårdagens hallandsposten. Dom var på mitt jobb i torsdags och intervjuade mina kollegor om vår verksamhet. ☺️ Så hoppas fler blir inspirerade att läsa till BMA nu! 😍 sen var det kul att se vilken supermodell det är jag jobbar med! 😜 way to go Oskar! 😄💪 och både igår och idag bjöd chefen på lyxfrukost. Inte för att det har med saken att göra, men jag ville bara skryta lite om hur bra jag har det. 😜✌️ Och när jag ändå svamlar så fick jag nästa veckas matsedel från linas matkasse idag. Kommer bli superkul att testa!! 😍❤️👍 

Puss på er godingar ☺️

Såååå gott!!








Älskade fina vän 💗💗💗 saknar dig redan 😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0