Wicked




Vilken helg!!! 😍 kom fram till London pĂ„ torsdag kvĂ€ll. DĂ€r kĂ€kade vi mat vid vĂ„rt superfina hotell, och hade det supermysigt. Grym service btw! 😃 sĂ„ ska ni bo nĂ„gonstans i London sĂ„ rekommenderar jag varmt the Grosvenor. Bra lĂ€ge, superfint hotell och grym service pĂ„ alla sĂ€tt och vis. 😃 

Fredagen sĂ„ drog vi ut pĂ„ shopping. 🙈 och tog ett par öl. đŸ˜œâœŒïž sĂ„ det blev mĂ„nga kilometer den dagen och pĂ„ kvĂ€llen kĂ€kade vi i ett lyxigt omrĂ„de och bara njöt. 😊 

IgĂ„r blev det sightseeing, följt av Ă€n mer shopping. SĂ„ nu Ă€r jag pank. 😜 men lycklig! 😍 igĂ„r kvĂ€ll gick vi pĂ„ musikal. Vi sĂ„g Wicked. Och jĂ€klar alltsĂ„! đŸ˜đŸ’—đŸ’—âœŒïž helt underbar förestĂ€llning. 

NĂ€r förestĂ€llningen var över sĂ„ gick vi till en pub dĂ€r en jĂ€tteskum kille frĂ„n Irland följde efter oss hela kvĂ€llen. 😳 men tack vare en annan kille sĂ„ blev vi Ă€ntligen av med honom strax innan stĂ€ngningsdags. 😳 men dĂ„ trĂ€ffade vi en kille frĂ„n USA som var hĂ€r pĂ„ turnĂ© med sitt band, sĂ„ vi delade en taxi med honom till ett utestĂ€lle, dĂ€r vi trĂ€ffade nĂ„gra andra. Fast vi vet fortfarande inte vart vi var 😂Men skoj hade vi! 😜 NĂ€r dom stĂ€ngde sĂ„ pratade vi med lite folk, och sen drog vi hem. 😊 sĂ„ efter ett par timmars sömn sĂ„ packade vi, och sen började vĂ„r resa hem. 😊 sĂ„ nu Ă€r jag sĂ„Ă„Ă„Ă„ sliten. 🙈 Sammanfattningsvis sĂ„ kan man sĂ€ga att helgen varit hur jĂ€kla bra som helst, och jag Ă€r sĂ„ glad att jag fick dela den upplevelsen med min fina Emelie. 💗💗💗 fast det ska bli skönt att lĂ€gga sig i min sĂ€ng inatt. 😜 

Innan dess sĂ„ blir det dock popcorn och mys. 😊 

Who can say if I've been changed for the better, but because I knew you I've been changed for good. 💗💗💗💗 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0