27 jordsnurr

Jaha då var denna veckan avklarad. Kort och gott så har allt och inget hänt. 😜 jag har haft fullt upp, utan att egentligen göra så mycket. 😳 på måndagen var i alla fall jag och mina goa Fröken Johansson på bio och såg "Hobbit" del tre. Och som vanligt så var jag jättenöjd 😜 och där var så kul att få se henne igen, för Halmstad är inte det samma utan min vapendragare. 💕 men något som fick mig att skratta gott innan vi träffades, var när jag mötte min manliga motsvarighet här i Halmstad. 😂 det var nämligen en kille som handlade. Och när han skulle gå så drog han ett dåligt skämt till personen i kassan, varpå han började småsjunga och dansa lite smått på vägen ut. Dessutom svängde han med kassen precis som jag brukar göra. 😃 så när jag stod där och observerade denna mannen så kände jag igen mig allt för väl. 😂 men det gav mig ett leende på läpparna i alla fall. 😊 

Dagen efter så var det min födelsedag i alla fall. Så nu är jag officiellt 27 år. 😳 så nu är det kanske dags för lite åldersnoja 😜skämt åsido, så var dagen ganska oupphetsande. 😜 det var lite som vilken dag som helt, bortsett från att mobilen var mer eller mindre tokig och pep konstant. 🙈 men det är gulligt att folk tar sig tiden och hör av sig ändå. 😊 men det bästa på dagen var nog när Sudden bjöd på födelsedagsfika. 😍 men mer firande än så blev det inte. Det blev varken tårta, presenter eller blomsterbud för min del. Men det blev det såklart ett gympass i vanlig ordning. 😜 

Sen har dagarna gått 😜 så det har bara blivit träning och jobb🙈 men idag så blir det pizzakväll med Sudden. 😄 vilket jag onekligen ser fram emot, för nu börjar magen bli kinkig. 😜 men innan dess ska jag försöka att hinna med att röja upp lite här hemma. ✌️ 

Om två veckor drar jag äntligen till Stockholm för att hälsa på min älskade syster 😍✌️ Vi ska ha tjejhelg och dessutom gå på UFC-galan. Kommer bli en grymt bra helg med andra ord! 😄👍💗 

Hoppas att ni får en toppenhelg nu godingar. 😊



Jag är lite besatt av den här låten... 😜

Taggad på födelsedagen! En kompis har utmanat mig att ta kort när jag är på gymmet, så vi kan peppa varandra. 😁 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh hinner vi träffas nåt då??? Längtar såååå efter dej! Kolla med Marielle om ni har tid så får vi boka in nåt. Puss o kram mitt hjärta

Svar: Det vore superkul det Malin! 😍 jobbar du den fredagen? 😊 puss på dig!
Jeanette

2015-01-10 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0