Armhävningar




Oj oj vad trött jag är. 😳 uppladdningen för tough viking är på gång för fullt, och jag kämpar på! 😜 i tisdags körde jag ett väldigt hårt pass, där jag körde dropset och gjorde 100 armhävningar (på tå såklart! Inga mesvarianter här inte💪) men igår fick jag hoppa över träningen. Jag kände mig trött, yr och illamående hela dagen, så det blev en lugn hemmakväll istället. 😶 jag hann knappt komma hem innan jag var uttråkad 😑 men jag överlevde det med 😜

Idag körde jag kondition. ☺️ flåset kändes superbra, men efter 5,5km så sa underbenen stopp. Vilket såklart gjorde mig riktigt irriterad. 😑 Men det blev ändå mer än 8 km, då jag powerwalkade resten av tiden. Avslutade med en spurt dock. 💪😜 

Nu har jag precis fått i mig gröt, och ska snart lägga mig. ☺️ 

Hoppas allt är bra med er godingar! ☺️💗 ursäkt för det sjukt tråkiga inlägget, men jag är seriöst skittrött 😜





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0