Challenge accepted

Jag kommer att dö. 😳 som jag nämnde igår så har jag tänkt springa tough viking iår. Och OJ. Vad fasen har jag gett mig in på känner jag?! 😂 jag hittade åtminstone en skiss över banan, så jag vet vad jag kan förvänta mig. 

Summa sumarum: jag kommer att dö... 😱

Men jag har 9 månader på mig att slita arslet av mig. Så igår körde jag bröst, triceps och mage. Idag blev det löpträning 😱. Löpningen är det som skrämmer mig mest. Det och rexona rampage. Det finns liksom inte en chans att jag klarar det hindret. 😂 men men. 

Idag var i alla fall första gången på väldigt länge som jag sprang. Jag hade som mål att klara att springa 5-10 min och sen gå 5 min osv. Istället sprang jag nästan 9km på 55 min. 😳 och jag fick varken håll eller kände mig spyfärdig. 😂✌️ Så det måste jag ändå säga känns gött. ☺️ Dock måste jag kunna springa en mil på ca 50 min, så jag har en bra bit kvar. 😶 

Nu ska jag tvätta kläder. ☺️ det är ju trots allt söndag. 😜💪 

Puss på er godingar!
Före


Efter 😂


Jävligt gött resultat ändå 😅



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0