Throwdown 2015




Jag är helt uttorkad. 😳 dels för att jag körde 9 km intervallträning igår (varvade löpningen med att springa, gå och sen sprinta ett par gånger) men det gick på mindre än en timme i alla fall, så jag var nöjd ändå. Men även för att jag fått dregla över snygga karlar i två dagar nu. 😍 igår var jag och Sudden ute och käkade vid o'learys och sen kollade vi på filmen "Unbroken". Och där var det självklart med en skitsnygg kille med en riktigt sexig röst. Inte huvudrollsinnehavaren dock, men han hade en ganska stor biroll. 😊 så då satt jag och var supernöjd. 😍 🙈 snygga killar med muskler och en sexig röst. Damn säger jag bara! 😄 sen idag plockade Monica och Christer upp mig vid strax innan nio, så åkte vi till Halmstad arena där vi kollade på Crossfit Halmstad throwdown. Så sjukt kul att se! Vilka atleter! 😍 sen att hela hallen var fullpackad av snygga och tränade killar var ju inte helt fel det heller 😜👍 så hela dagen har jag spanat, så när jag kom hem fick jag lägga mig och ta en powernap 😂✌️ ni får ursäkta mig, men jag är singel för första gången sen jag var typ 14 år, och det här är mitt sätt att hantera det på 😜 jag tänker inte sitta hemma och gråta ihjäl mig. Livet går vidare, och det måste jag också göra. 😊 så nu tänkte jag utforska gräset på den här sidan. Och då måste man börja någonstans, eller hur? 😜 fast jag har inte blivit såpass depsperat än att jag har börja lägga ut halvnakna bilder på mig själv på instagram i alla fall. Och det hoppas jag att jag aldrig blir 💪 

Löpningen igår kändes som sagt ganska bra. Jag har fortfarande väldigt mycket att utvecklas på, men det gäller mest att vänja benen vid att springa igen. 😊 och till våren så ska det köttas på galgberget. 💪

Fick tips i veckan från en kille som sprungit tough viking att det var bra med intervallöpning, samt en hel del backträning. Så det och överkroppsstyrka får stå i fokus nu. 😊 

Kvällen har varit väldigt seg. 😊 jag är ju sämst i världen på att ta en powernap, så det hände inte så mycket mer efter det. 😄🙈 det enda jag mäktade med var att beställa hem en matkasse från Linas matkasse. Så den kommer den 16/2, och det ska bli superspännande! 😃 måste ju prova i alla fall! 😃 

Nu ska jag kolla inredningsinspiration. 😊✌️💗 Och fundera på vart jag vill ta vägen till sommaren. 😜

Puss på er godingar 💗💗💗











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0