UFC fight night



Hej alla glada!

Det är banne mig inte lätt att hitta tiden att skriva här. 😳 just nu är mina dagar fyllda med jobb, träning och vänner. Så jag har det onekligen jättebra kan man säga. 😜 

Men nu sitter jag på tåget mot Gbg, där jag byta för att sen åka vidare till Stockholm. Den här helgen ska jag träffa min älskade syster och ha en tjejhelg. Såååå välbehövligt. ☺️ Imorgon ska vi på UFC galan, och jag är supertaggad! 😃 vi ska dit med några killkompisar till Marielle, så det kommer nog att bli en grymt rolig kväll 😃💪 

Helgen var i alla fall riktigt rolig, fylld av bus och härligheter. 😜 känns onödigt att gå in på detaljer, men jag hade det superbra kan man säga. 😜🙈 jobbet går också toppenbra och jag känner mig så privilegierad att ha såna otroligt underbara och duktiga kollegor. 💗 i måndags fick jag även finbesök från min underbara fröken Johansson, så vi hade en myskväll tillsammans med massa prat och såg på en superbra film. ☺️ 

Så jag kan verkligen inte klaga. ☺️ Snart är våren här och sommaren verkar bli hur jäkla bra som helst. ☺️ Sommar, sol och massa dumheter. Kan det bli bättre liksom?! 😍✌️ 

Hoppas att allt är bra med er, och jag ska försöka bli bättre på att uppdatera här. 😜 men jag kan inte lova nåt. 🙈 

Puss på er godingar! 💗


Bodyattack ftw 😜💪





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0