Drömmen



Hola! "Tröttast-i-världen"-Ljunggren reporting for duty! ;D 

Den här dagen har gått i ett. :/ ett underligt fenomen som uppkommit nu under sommaren är att alla blodgivare kommer samtidigt. Och just nu kommer alla när vi ska försöka äta fika. :P iiiiinte populärt kan jag säga!! ;D Ni som känner mig vet att det är direkt livsfarligt att stå mellan mig och min mat när jag är hungrig. Så det är ett under att ingen dött än. ;) annars så gick dagen ganska så fort, och direkt efter jobbet drog jag till gymmet. Planen var att köra ben, men då jag lovat bort mig själv på bio imorgon så fick jag ändra mina planer. Istället blev det att jag körde rygg och biceps idag, så har jag pigga ben och kan springa en tur imorgon. :) 

Nu däremot håller jag på att stressa ihjäl mig i en hög av tvätt, mat och andra dumheter. Och det finns inget jag hellre skulle vilja ha just nu än en kille som står med maten redo när jag kommer hem från gymmet. ;D och en säng att sova i. För mat och sömn är ren kärlek det. ;P Nog för att jag har en säng, men såna petitesser lägger jag inte ner energi på. :D 

Nu ska jag fixa med det sista innan jag stupar. :P 

Puss på er godingar <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0