Homebound



Chau! :D insiderskämt, men ni får fejka att ni förstår. ;D 

Jag har semester. FATTAR NI?! :D JAG(!!), Jeanette, är ledig i tre veckor under sommaren. Helt otroligt. :P Nog för att min första semestervecka,och halva andra, bjöd på dåligt väder så har det varit underbart ändå. Och nu verkar det äntligen bli finare. :) 

Vad har hänt då? Jag har varit med på sillfest, spelat kubb, gått på bio, myst osv. Midsommar spenderades med underbara människor i Halmstad, och vi åt mat hela dagen. Sen har jag tränat, varit i Laholm, gjorde en snabbsväng till malmö, shoppat, var med Sudden och kollade när C spelade match, cyklade med ett superhärligt gäng på Ven (följt av grillning på kvällen), städat, plockat och idag tog jag tåget hem till Värmland. :) så jag har haft det underbart bra. :D nog gör att det är lite tråkigt att lämna mina godingar i Halmstad, men samtidigt så känns det skönt att vara hemma också. :) 

Imorgon blir det poolhäng för hela slanten, kanske en löptur och ev utgång på kvällen. ;) så det blir nog en riktigt bra dag! :D 

Hoppas att ni har det underbart i värmen, och att ni inte bränner sönder er som jag redan har gjort. Men så blir det väl när man är blekast i Sverige. ;D 

Puss på er godingar! :)

Lite av maten från midsommar 

Min dejt! ;D han var lite sliten dagen efter kan man säga. ;)


Löjligt god mat 


Only in Malmö ;D 


Fredsgåva från Emelie för att hon försov sig när vi skulle till Ven. Needless to say: Jag förlät henne ;P


Underbara Värmland <3


Fick sällskap av två kopparsnokar när jag och Marielle sprang idag :P


Suddig bild, men så blir det på midsommar. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0