Roxette


Torsdag, och helgen är i antågande. Så behövligt!!! Och vilken helg det kommer att bli!!! ;D 

I tisdags tog jag en springtur efter jobbet. Jag inbillade mig att benen skulle vara pigga och fräscha då, men icke sa nicke! Det gick rent ut sagt åt helsike, vilket gjorde mig otroligt irriterad. Tack och lov så hängde jag med grabbarna på bio, så jag fick se filmen Ted 2. Ursäkt språket, men satans-jäkla-helsike vad rolig den var!!! :D den var i min mening till och med bättre än ettan. ;P se den!

Igår var det jobb som vanligt, sen träffades jag, Emelie, Sudden och Björn och käkade på Capri. Mycket trevligt! När vi alla var mätta och belåtna, så begav vi oss till Örjansvall där vi såg Roxette framträda. :) grymt bra kväll kan man säga. :) men nu är jag trött. Såååå trött...

Tyvärr blir det ingen vila för mig än. Eftersom jag får finbesök imorgon av min vackra Hanna så tänkte jag städa lite. Men orken finns inte där. Så det går tungt nu :P oh well! ;D 

Hoppas att allt är bra med er och att ni njuter av sommaren :) 

Puss på er! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0