Med ett leende



Det sägs att tiden bara går fortare desto äldre man blir. Med tanke på hur snabbt tiden flyger förbi nu, så hoppas jag innerligt att det inte är sant. :P 

Kvällstappningen gick jättebra, även om jag hade väldigt svårt att somna på kvällen. Dagen efter gick jag till gymmet efter jobbet och körde bröst och triceps. Där märkte jag direkt hur svag jag var i kroppen. Jag orkade bara göra 40 armhävningar första omgången, och därpå blev det fyra set med bara 15 st. :/ så det kändes väldigt surt. Men men. På natten sov jag återigen jättedåligt. Så på onsdagen valde jag att skippa träningen, för att undvika att skada mig. Istället blev det middag med tjejerna på Bulls, följt av lite gottigheter och film hemma hos Sudden. Vi såg på you've got mail, för vi behövde båda se en lätt mysfilm. :D planen var att jag skulle komma hem tidigt, men istället blev det sent som fasen. :P 

Igår tränade jag återigen efter jobbet, så idag kan jag knappt gå, för det blev ett ganska ordentligt benpass. :P men det behövdes nu. ;D efter gymmet fick jag besök av C, så vi kollade på GoT tillsammans. :) så mysigt så! 

Nu sitter jag och har precis smällt i mig en proteinsmoothie. Jag ska hoppa in i duschen vilken sekund som helst, för snart ska jag träffa Emelie så vi ska grilla i solen. Och dricka vin. Såklart. ;D så det kommer att bli en underbar kväll med en fantastisk vän. :D lööööövlyyy!

Hoppas att ni får en underbar kväll godingar. :D 



Jag fick en hemmabryggd öl av Oskar idag också! :D fast den ska Pappsen få såklart. <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0