Sommartider



Vilken helg! :D 

Fredagen var underbar. :) jag och Emelie inhandlade korv, bröd, tillbehör, jordgubbar, vattenmelon, chips, choklad och en massa vin. Sen cyklade vi på prins Bertils stig där vi hittade en underbar grillplats vid grötvik och där satt vi hela kvällen och bara pratade och myste. Hon är fantastisk min lilla fröken Johansson. :) 

På lördagen insåg jag att jag hade ont överallt, så det blev en väldigt lugn dag. Dock valde jag att gå ut med tjejerna på kvällen. ;) fast det var inget större drag där vi var, så jag valde att hänga med Andreas och Emelie ute istället. ;D tyvärr blåste det ganska så kallt, så jag fick ge upp tillslut och åka hem. :P men jag hann ändå se en väldigt väl förfriskad C, vilket roade mig hysteriskt mycket. :P 

Idag började dagen väldigt slappt, och sen blev det pizza vid verona med C, följt av en 1 mil lång promenad på galgberget. Otroligt mysig dag helt enkelt. ;) 

Men nu ger jag upp för dagen. :) hoppas att ni haft en bra helg godingar. :P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0