Hola, bonjour eller hello?


Hej folket!! :D 
Det är november. Inte nog med det, det är singlarnas dag idag för er som inte visste det. Så hatten av för alla singlar! :D Inte för att jag vet hur man bäst firar en sån dag, men själv tänker jag agera moraliskt stöd till alla som behöver det (oavsett civilstånd) genom att äta tapas med mina underbara kollegor. :) Så... You're welcome! ;D 

Annars så har jag tränat, varit utklädd till poison ivy på halloweenfest, träffat C, gått på bio med tre snyggingar (vi såg på nya Bond-filmen), varit och kollat när C och övriga medlemmar i fotbollslaget testade på att spela hockey (Ni ANAR verkligen inte hur kul det var!!!), varit på sexårskalas med halloweentema, varit ute på bjudmiddag med jobbet på en superlyxig restaurang här i Halmstad, myst och ätit en massa gott. Jag har säkerligen glömt något, men så blir det när man bloggar 3.6297 gånger på ett år. ;) Det jag med säkerhet kan säga är att jag har knappt varit hemma i alla fall. :P

Det blir väldigt långdraget om jag ska beskriva allt jag gjort i detalj. Men summerar man kan man säga såhär i alla fall: Båda festerna var väldigt roliga, även om jag såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig. ;D men sånt får man bjuda på. ;) 
Hockeyn var hysteriskt rolig att se på, och jag är så glad för att Evelina blev med mig. Jag skrattade konstant! Lättroad? Japp. Skadeglad? Onekligen. Ond? Lite smått. Fast bara ibland. ;) 
Upplärningen går bra, och träningen går sådär. Dock sprang jag igår, vilket var jättekul! Mer sånt helt enkelt. :) 
Jag har även bokat en resa till mig och C i februari. :D vilket innebär att jag vet vart vi ska åka, men han är helt ovetande. ;) även om han fick välja vilket datum vi skulle åka. :) Oavsett så kommer det att bli grymt roligt i alla fall, så mycket kan jag säga! :D 

Nu tänker jag gå och peta på Sudden tills det är dags att göra sig iordning för kvällen. :) 

Puss på er alla underbara människor där ute! 

Lurade familjen att jag hade färgat håret 

Men det var bara min poison ivy-peruk. ;) 


Underbara du <3

Karolina var också oförskämt söt! Jag förvarnade henne att det fanns en väldigt stor risk för att jag skulle antasta henne när hon hade den dräkten om jag blev full. Men hon orkade inte byta kostym, utan valde att acceptera mitt ofina beteende istället. ;D till min stora förtjusning. ;P 

Lätt den snyggaste evil-minion jag sett! :D 



Snacka om att jag blev manipulerad. Men hur skulle jag kunna säga nej när han lägger fram det sådär? ;D 


Världens snosigaste soffsällskap <3 


Gratis är gott ;P rödbetscarpaccio med chevré, valnötter och confiterad fläsksida. 

Torskrygg med potatis, smörsås och musselragu


Chokladtarte med passionfruktscurd

Rekommenderas!! 


Mat är kärlek. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0