Can you feel the love tonight?



Jag har låst fast mig vid att det är september. Av någon (för mig obegriplig) anledning så vägrar jag att inse att det snart är november. :O affärerna har till och med börjat med julbelysning för bövelen! Och här går jag och tänker att det bara är början på hösten. :/ 

Oh well. Dags att börja tänka på julsaker snart då. :P 

Helgen har för övrigt varit jättebra. :) jag, Stina och Oskar var ute på Rowicos utförsäljning, och trots att jag inte köpte något, så var det trevligt. Efteråt kollade jag på lite tv, innan jag började röja här hemma. Så nu börjar jag få liiiite ordning. ;P på kvällen sen fick jag finbesök, så det var trevligt. :) 

Dagen efter så kom C förbi och hämtade upp mig, för han hade planerat en överraskningsdag åt oss. Vilket jag fullkomligt älskar när han gör! :D Först åkte vi till bomässan här i stan. Dock var det på tok för lite inredningssaker för att jag skulle vara genuint intresserad, så vi avverkade det ganska snabbt. Istället åkte vi söderut och hamnade vi Margaretetorp där vi åt smörgåsbord. Och vilket smörgåsbord det var!!! :D sååå god mat. Och vilket dessertbord!! :D Maj Gaaad! Två tallrikar mat, och två tallrikar med desserter senare så rullade vi ut därifrån. Eftersom jag älskar färgerna den här tiden på året, så åkte vi den gamla vägen till Båstad. Där skulle vi tydligen på konsert i kyrkan. En kör vid namn Bel dento framförde Disneylåtar, och det var jättebra! :D jag fick gåshud vid flertalet tillfällen. Men det var svårt att inte sjunga med. ;) 

Efter konserten gick vi en tur på stranden och bara pratade. :) Så mysigt så! Sen tog vi bilen vidare hem till C där vi bara tog det lugnt. Framåt kvällen åkte vi in hit till Halmstad och gick på bio. Vi såg Maze runner 2, och även om den inte var riktigt lika bra som ettan, så var den bra ändå. Dylan O'Brien var suverän i vanlig ordning. ;) 

När vi kom hem var klockan på tok för mycket, så idag har jag varit väldigt trött. Fast det har gått väldigt bra ändå! Jag fick köra kontroller, och satte en antikroppsutredning (där jag fick klockrent resultat), så det var skoj! :D efter jobbet gick jag med Sudden hem en stund, så vi kunde planera inför helgen. Jag är rätt säker på vad jag ska klä ut mig till på halloween, men än så länge så avslöjar jag inget. ;) 

You'll just have to wait and see. ;) 

Håll tummarna för att min matkasse kommer snart också så jag kan lägga mig i tid idag ;P 

Ha en mysig kväll fina ni!

Kände mig lite som Guldlock på utförsäljningen. "Den var lite för hård. Den är för mjuk. Den där är i fel färg." Osv. ;D stackars Oskar och Stina. 

Kan varmt rekommendera Margaretetorp. Så värt pengarna!

Oförskämt tussig, trött och mätt. Men det bjuder jag på. ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0