Old school



Håla espanjåla! Japp, idag valde jag att inleda fonetiskt. Det är trots allt fredag. ;) dagen har varit ganska seg. Väldigt lite att göra på jobbet, men sen när det dök upp något så kom flera saker samtidigt. Vilket är superdrygt. Efter jobbet gav jag mig ut på maskeradjakt inför morgondagen. Tyvärr hittade jag inte det jag ville ha, men jag får göra ett nytt försök imorgon. 

När jag väl kom hem somnade jag till ett par timmar, och var sen helt död när jag väl vaknade. Bra jobbat där liksom! ;D jag lyckades i alla fall släpa mig iväg till Coop, där jag köpte allt onyttigt som jag kunde få tag på. Fast jag insåg att jag antagligen behövde mat också, så jag valde att köra old school-varianten och värma på ärtsoppa. Så gott!! :D men sen har jag bara ätit onyttigheter. ;) 

What else? Jag lyckades få ordning på min mobil efter mycket om och men. På tisdagen var jag med kollegor på Vårdförbundets årsmöte där vi blev bjudna på trerätters middag vid tylöbäck. Och innan dess var jag och klippte mig. :) på kvällen sen fick jag besök, vilket var trevligt. :) det var en riktigt bra dag kan man säga. ;) 

På onsdagen tvättade jag och fixade en massa här hemma, och igår plockade C upp mig vid jobbet och så kollade vi på möbler. Innan vi åkte så fick han en guidad visning på mitt jobb. Fast stackaren blev lite besviken, för det liknade inte riktigt ett tv-labb. ;) 
Jag hittade i alla fall en jättefin säng när vi väl kom iväg, så nu längtar jag ihjäl mig tills den kommer! :D tror att jag kommer sova väldigt bra där. ;) vi kikade lite på soffor också, så det känns som om jag börjar få en ganska bra bild av hur jag vill ha det. Så nu längtar jag tills jag får ordning på nya boendet. :D fast innan dess så blir det en hel del slit. :/ tur att jag har fina människor i min omgivning som erbjudit sig att hjälpa till. Ni är så underbara! 

Ha en underbar helg godingar! :) 


Min framtida arbetsplats? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0