Sista andetaget



Japp, då var min tid på denna jorden slut. Min sista hela dag här i livet har varit som man kan föreställa sig. Stressig och frustrerande. Men ändå fylld av skratt. ;) min mobil begick harakiri, men denna gången rejält, vilket innebär att min kontakt med omvärlden begränsats dramatiskt. :P men så är det! Nu ligger jag i alla fall i en säng i Malmö och inväntar mitt självförvållade förfall. Det hade onekligen varit trevligt med lite sällskap, fast man kan inte få allt här i livet. ;) Imorgon smäller det. 

Tough viking Malmö, here I come! 


Kommentarer
Postat av: C

Tycker inte det verkar mycket värre än en vanlig tripp till Liseberg. Ha så kul!

Svar: Såpass? ;D då förutsätter jag att du antar utmaningen nästa år. ;)
Jeanette

2015-09-19 @ 00:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0