Världens sämsta bloggare



Jag erkänner. Jag är verkligen inte bra på att blogga nu. :P fast det beror mest på att det är ganska så fullt upp för min del. Sommaren har i alla fall varit underbar, och den har spenderats tillsammans med fantastiska människor. Jag ångrar inte en sekund att jag flyttade ner hit till Halmstad. För även om jag saknar min familj och mina vänner hemma i Värmland så känner jag ändå att jag är på rätt plats nu. Jag har lärt känna människor som betyder ofantligt mycket för mig, och jag har utvecklats så mycket sen jag kom hit. Jag är helt enkelt lycklig här. :) 

Sist jag bloggade så inväntade jag min underbara Hanna. Och nedrans vilken helg vi hade! :D uteservering och konsert på fredagen, shopping på lördagen följt av bowling, middag och utgång med kollegorna, och sen mysdag på söndag. :D det var kort och gott en grymt rolig helg med min goa Hannapanna. 

Sen har jag varit till väla med min finis, kört go-cart med kollegorna (visade sig att jag tydligen lider av extrem road-rage när jag sitter i en go-cart, eftersom jag körde av fem gånger efter att ha pressat min lilla bil för hårt), varit ute med C, varit på en massa kalas hit och dit, osv. Det har varit händelserikt rent ut sagt. ;D Jag har dessutom hunnit med en tur till Ullared med Sudden och Emelie, vilket var otroligt roligt. Och dyrt såklart. ;D jag och C drog även upp till Värmland och hälsade på min släkt, och förra helgen var jag med Sudden och hennes föräldrar ner till Åhus där vi bodde i deras sommarstuga. Inte nog med det, vi hade en kräftskiva också. :D myspys helt enkelt! :P 

Utöver detta så har jag tränat en hel del. Till den gräns att min kropp började att protestera. Och med mindre än två veckor kvar till tough viking så valde jag att lyssna. Så idag sov jag ut rejält. Främst eftersom min tidigare sömnbrist gjorde att jag kände mig som bitch-Jeanette hela dagen igår. Och då menar jag inte bitch-Jeanette i den bemärkelsen att jag var otrevlig och sur. Nej nej. Inga sura miner här inte. ;) jag menar snarare i "family guy"-bemärkelsen. ;D för er som inte vet vad jag refererar till nu, så kan ni kolla upp det här:  https://m.youtube.com/watch?v=keGiZtXooDM 

Det kändes som om jag hade en enda hjärnceller kvar, och den stackaren hade glömt läsglasögonen hemma. :/ men jag överlevde, och mig vetligen så tog jag inte död på någon heller, såååå.... Nailed it! ;D 

Det finns hundra saker som jag skulle vilja berätta för er om, men det skulle ta för lång tid. :) men jag kan säga att hösten ser ljus ut. Och den kommer att börja med en flytt för min del. ;) that's right! Fröken Ljunggren kommer att lämna sin fina lilla låda och börja ett nytt kapitel. Vilket känns bitterljuvt och otroligt spännande! Men jag är övertygad om att det kommer att bli suveränt. :D 

Hoppas att allt är bra med er godingar. :) 

Bildbomb? Självklart! ;D 







Donerade lite blod när jag ändå var igång

Girls night out med min finis! <3

Sudden lämnade en matlåda till mig på jobbet <3 





Fick den här skickad till mig häromdagen. Undrar om personen i fråga försöker att säga mig något? :/ ;D


Äta bör man annars dör man? :P 

Fick rosor av C efter att jag fått beskedet om min kommande flytt :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0