Bakelsen


Hola! ☀️
Nu ligger jag här i soffan hos min älskade systeryster och håller på att somna. Vad gör jag i Stockholm en torsdagskväll som denna kanske ni undrar? Jo, jag flög hit efter jobbet idag, för imorgon åker la familia till Budapest på långweekend. 😃👌🏼 så för att bespara mig en massa stress och oro, så valde jag att flyga hit en dag tidigare. Dessutom så får jag umgås med världens bästa människa, vilket alltid är uppskattat, så det är också en stor faktor i det hela ☺️ 

Förra helgen var jag i Malmö och hade en tjejhelg med min älskade Sudden. Så på fredagen åkte vi hem till Anton pch hälsade på. Dagen efter kikade vi på stan, och käkade falafel (ÄNTLIGEN!!!). Den var för övrigt supergod. 👍🏼 när kvällen närmade sig lagade suddens föräldrar iordning en födelsedagsmiddag till henne, för hon fyllde år, så hade vi alla en helt underbar kväll tillsammans sen. Bortsett från när jag fick skäll för att jag tacklades när vi spelade twister. Mig vetligen så är det en kontaktsport, och fram tills dess att motsatsen bevisats så tänker jag fortsätta att rövtacklas. Så det då. 😜 Dagen därpå tog vi det lugnt fram till dess att vi skulle åka hem. Dock åkte jag direkt till Laholm, där C väntade på mig. Vi hade gjort upp planer med Ida och Jonas, så vi fick åka ganska omedlebart. Så även den kvällen blev superbra. Kortfattat kan man säga att helgen var intensiv, men jag var omringad av fantastiska människor, vilket jag är otroligt tacksam för. 
Resten av veckan har varit fylld av jobb i vanlig ordning. På tisdagen kom Andreas förbi, så vi två hade en myskväll. Dessutom hade han med sig mat, vilket var så gulligt gjort av honom. Han vet hur man fjäskar för mig helt enkelt 😂😜 igår var det biokväll med filmgänget, vilket alltid är skoj. Vi såg Djungelboken, och den var rätt så bra. Väldigt lik den tecknade varianten om man säger så. 😉 

Nu ska jag försöka att flytta mig från soffan till sängen. Förhoppningsvis så får vi bra väder under helgen, men det kommer nog att bli jätteroligt oavsett. 

Ha en underbar helg fina ni!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0