Disney on ice


Gårdagen var så bra!! 😃

Vi hämtade upp Isabelle och Ida på förmiddagen (C's syskonbarn), och sen begav vi oss till Göteborg. När vi kom fram ville tjejerna ha köttbullar och mos, så vi letade upp ett gatukök i närheten av Scandinavium där vi fick i oss lite mat. Därefter besökte vi en lekplats så tjejerna fick busa av sig lite. När vi väl kom till Scandinavium så var det packat med folk! 😃 men trots det, så valde vi att kika runt på souvenirerna. Tillslut valde tjejerna ut varsin docka från filmen Frost. Och ni skulle ha sett hur lyckliga de var! 😍 båda ville börja leka med dem omedlebart. Fast när showen väl började så satt båda som ljus. De var helt fascinerade, och det var en fröjd att se hur lyckat det var. 😊 C hittade dessutom en Olofmössa, så han var också väldigt lycklig. 😜 själv åt jag mest bara popcorn 😁

Efter föreställningen åkte vi till McDonalds där vi åt lite mer mat. En stund senare drog vi söderut igen, och båda slocknade i bilen. 😄 vilket var förståeligt, för både jag och C var nästan lika trötta vi. 🙈 så när vi kom hem var det raka vägen i säng. Tack och lov så hade vi kvällstappning idag, så jag hade sovmorgon. 😊 dock kom jag iväg från C lite för sent, för jag gosade med katterna. 🙈 Men jag hann ändå laga lite mat, och lyckades komma i tid till jobbet, så jag kan knappast klaga. 😊 Idag fick det bli citrontorsk, potatis, limesås och en sallad bestående av grönkål, päron, ädelost och valnötter. Det var riktigt gott faktiskt! Även om torsk verkligen inte är en favorit hos mig. 😁 men äta bör man, annars dör man. 😉 

Kvällstappningen gick bra, och nu är det äntligen dags för sängen igen. 😊 och även om jag helst hade velat ha C här hos mig, så får jag krypa ner ensam ikväll. 

Hoppas att allt är bra med er godingar 😙✌🏼️ 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0