Flashback


Efter några dagars snorande och nysande så inbillar jag mig att jag är på bättringsvägen 😃 så nu kliar det i träningsfibrerna 😄 tyvärr så måste jag tvätta imorgon, annars hade jag gärna kört ett pass. Men men. Min tid kommer 😊 

Annars så är jag glad i vanlig ordning. 😊 Sudden är äntligen hemma, och det finns så otroligt mycket roligt att se fram emot framöver. 😊 så det enda jag kan klaga på just nu är min ofärdiga garderob och en liten förkylning. Vilket bara är struntsaker. 😊 

Annars så har jag varit på HLR-utbildning idag, så jag har flörtat med miniAnne och övat på mina fantastiska (🙄😂) skådespelartalanger. Men såna saker MÅSTE man kunna. Jag hoppas att jag aldrig behöver använda dem, men jag är glad att kunskapen finns där ändå. 

När jag traskat hem från jobbet fick jag ett mms från min syster. Tydligen hade hon hittat ett kort på oss från när vi var barn. Och det tog ca 3 millisekunder innan mamma hade lagt ut det på Facebook 😑🙈 fast det får jag bjuda på. 🙊 och den "intressanta" stylingen får mamma ta ansvar för. 😉 

Nu ska jag äta min gröt i lugn och ro. 😊 

Hoppas att ni får en fantastisk kväll godingar ☺️ 

Blast from the past 😂 kan ni se vem som är vem? 



Igenkänningsfaktor: 100% 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0