Livets krydda



Förra veckan innebar en hel del tankar, känslor och funderingar för min del. Den innebär dessutom en träningsvärk utan dess like, och en massa underbara människor. I vanlig ordning. 😊 Jag fick dessutom min nya garderob levererad, så nu väntar jag med spänning på att mina MacGyver-skills ska aktiveras så jag kan få ordning på mitt sovrum. Just nu liknar det mer en hinder/tortyrbana. 😳 fast turligt nog så är både jag och C är viga som djungelkatter, så ingen har skadats allvarligt. Än. 😉 

I fredags åkte jag och C hem till fina Ida och Jonas, där de bjöd på tacos. Vilket alltid är underbart! Dessutom hade sötnöten Ida köpt med ananas till mig, så jag fick mina tacos precis som jag villa ha dem! 😍 och när vi alla var samlade, passade vi även på att planera våra dräkter inför kändismaskeraden. 😊 och jag tror ärligt talat att det kommer att bli toppenbra! 😃 efter en jättemysig kväll så begav jag mig hemöver till mitt, och C till sitt. Vilket antagligen var lika bra, för dagen därpå vaknade jag med halsont, snuva och feber. 😁 så hela helgen har jag legat här hemma ensam och varit sjuk. Tack och lov så kom C hit igår i alla fall och pysslade om mig, så jag fick lite sällskap. 😊 även idag fick jag stanna hemma, men imorgon har jag gett mig fasen på att åka till jobbet. För annars kommer jag att drabbas av lappsjuka utan dess like. 😑 Dock har jag använt tiden idag till att planera inför den kommande resan, så det ska bli kul! 😃 

Nu är det dags för mig att äta lite kvällsmat 😊 hoppas att allt är bra med er godingar 😙💕






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0