366 dagar senare


Nu har det hänt en massa saker sen sist! :O och jag har knappast tid att skriva allt nu. :P men jag lovar att göra det nån dag framöver. Det enda jag ville skriva nu var att för ett år sedan så gick jag på dejt med en kille från Laholm. En fotbollskille med lärarexamen som jobbade med ensamkommande flyktingbarn. Och till råga på allt så verkade han rätt så rolig dessutom. ;) jag visste inte riktigt vad jag kunde förvänta mig i det mötet, men ett år senare så ångrar jag inte en sekund att jag gick på den dejten. För vad som än händer i framtiden så är jag så genuint glad över upplevelserna jag fått dela med den pöjken. :P och än så länge så står jag ut med honom, så vem vet vad som väntar framöver? ;) 

Tack för den här tiden snyggingen min, och tack för att du får mig att skratta på ett sätt som ingen annan kan 💗 

Allt klär en skönhet? ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild Jeanette
RSS 2.0